Єнін, Максим НаімовичГвоздь, Альона Миколаївна2024-08-202024-08-202024Гвоздь, А. М. Соціальні механізми HR у формуванні корпоративної культури: соціологічний аналіз : дипломна робота ... бакалавра : 054 «Соціологія»/ Гвоздь Альона Миколаївна. – Київ, 2024. – 65 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68407У роботі було досліджено роль та вплив HR-процесів на формування та розвиток корпоративної культури в організації з соціологічної перспективи. Було використано наступні методи дослідження: Комплексний підхід з використанням якісних і кількісних методів: глибинні інтерв’ю, аналіз зовнішніх джерел, галузевих звітів, публікацій, анкетування, методи статистичного та соціологічного аналізу даних. Виявлено ключові соціальні механізми HR, що впливають на формування корпоративної культури: ефективний рекрутинг, адаптація нових працівників, система мотивації та стимулювання, внутрішні корпоративні комунікації. Доведено, що цілеспрямоване впровадження цих HR-практик сприяє підвищенню продуктивності, задоволеності та лояльності персоналу. Надано практичні рекомендації щодо оптимізації HR-практик для створення бажаної корпоративної культури. Отримані результати можуть бути використані керівництвом і HR-фахівцями для вдосконалення корпоративної культури в організаціях шляхом впровадження ефективних HR-практик.65 с.ukкорпоративна культураHR-практикисоціальні механізмирекрутингадаптаціямотиваціякомунікаціїорганізаційна культурауправління персоналомcorporate cultureHR practicessocial mechanismsrecruitmentadaptationmotivationcommunicationorganizational culturepersonnel managementСоціальні механізми HR у формуванні корпоративної культури: соціологічний аналізBachelor Thesis