Шульгіна, Людмила Михаійлівна2022-02-022022-02-022021Шульгіна, Л. М. Сучасна парадигма маркетингу в умовах глобалізації: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-наукової програми «Маркетинг» / Людмила Шульгіна ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,62 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 84 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46140ukпарадигмамаркетингглобалізаціяСучасна парадигма маркетингу в умовах глобалізації: навчально-методичний комплексMethodical Material84 с.