Пустова, Т. О.Базь, М. О.2017-01-022017-01-022016Пустова Т. О. Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ» / Пустова Т. О., Базь М. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 330–335. – Бібліогр.: 6 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18409ukмодель споживчого виборусистема цінностейкомплекс маркетингових комунікаційmodel of consumer choicevalue systemcomplex marketing communicationsмодель потребительского выборасистема ценностейкомплекс маркетинговых коммуникацийМодель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»Model consumer choice entrants in the context of forming a complex of marketing on the example of the specialty «Marketing» NTUU «KPI»Модель потребительского выбора абитуриента в контексте формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на примере специальности «Маркетинг» НТУУ «КПИ»ArticleС. 330-335339.138