Зозульов, Олександр ВікторовичКабанова, Анна Миколаївна2024-09-262024-09-262024Кабанова, А. М. Удосконалення товарного асортименту підприємства на ринку будинків з брусу : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Кабанова Анна Миколаївна. - Київ, 2024. - 148 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69268Дипломна робота на тему: «Удосконалення товарного асортименту підприємства на ринку будинків з брусу» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загалом робота містить 146 сторінок, які включають 27 таблиць, 21 рисунків та 2 додатків. Метою роботи є визначення доцільності розширення виробничих потужностей компанії "Домінант-ВУД" для виведення на ринок нової лінійки модульних будинків з брусу. Дослідження проводилось із застосуванням методів аналізу ринкового попиту, конкурентного середовища, економічного обґрунтування інвестицій та маркетингового планування. Результати роботи свідчать про економічну доцільність розширення виробничих потужностей та впровадження нової продукції, що забезпечить значний ріст та конкурентні переваги для компанії. Новизна дослідження полягає у використанні інноваційних підходів до оцінки ринкового попиту, сучасних маркетингових інструментів та впровадженні енергоефективних технологій у виробництво.148 с.ukмаркетингриноквиробничі потужностімодульні будинкиекономічне обґрунтуванняінвестиціїконкурентне середовищепопитстратегіяmarketingmarketproduction capacitymodular houseseconomic justificationinvestmentscompetitive environmentdemandstrategyУдосконалення товарного асортименту підприємства на ринку будинків з брусуBachelor Thesis