Кисельов, Геннадій ДмитровичАлександрова, Тетяна Олександрівна2023-04-242023-04-242021-12Александрова, Т. О. Інтелектуальний веб-додаток з персоніфікованими сторінками розділів : магістерська дис. : 122 Комп’ютерні науки / Александрова Тетяна Олександрівна. – Київ, 2021. – 95 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54824Магістерська дисертація виконана на 95 сторінках, містить 15 ілюстрацій та 22 таблиці. При підготовці дисертації використано літературу з 30 джерел. Актуальність теми Пандемія надає все більше можливостей саме для веб-додатків. Під час локдауна кількість користувачів на всіх платформах розважального та навчального характеру дуже зросла. На даний момент розробка такого веб-додатку дуже актуальна, так як конкурентів на ринку немає. Є компанії, що пропонують схожі за контентом продукти. Але всі запропоновані продукти не поєднують в собі переваги один одного, так як вони спрямовані саме на покращення власних алгоритмів. А ми маємо можливість створити веб-додаток, проаналізувавши усі недоліки та плюси, та поєднати їх, створивши дуже сильний додаток. Мета і завдання дослідження Метою даної роботи є дослідження та аналіз існуючих веб-додатків, що мають алгоритми персоніфікації. Проаналізувати власний досвід використання таких додатків. Розглянути найкращі методи створення та підходи до архітектури додатків. Рішення поставлених завдань і досягнуті результати В ході роботи було розглянуто декілька великих платформ, що пропонують персоніфікований контент, сформульовано опис систем, їх переваги та недоліки. Сформовано опис алгоритмів, які використовують данні системи, виходячи з інформації, що представили компанії. Розглянуто основні підходи до побудови архітектури бекенду та фронтенду. Побудовані схеми, що відображають функціональність архітектури, яка пропонується. Розглянуто методи побудови покриття веб-додатку аналітикою. Та прийнято рішення використовувати dataLayer зі сторони JavaScript у поєднанні з GTM та Google Analytics. Об’єкт досліджень Інтелектуальний веб-додаток з персоніфікованим контентом Предмет досліджень Використання браузерів у якості клієнтів для надання послуг персоніфікованого навчально-розважального контенту. Наукова новизна Пропонується архітектура і методологія побудови веб-сайту з персоніфікованим контентом. Практичне значення отриманих результатів Отримані результати дослідження можуть використовуватися для подальшого розвитку існуючих веб-застосунків та правильної розробки нових веб проектів. Даний проект у подальшому повинен стати тим проектом, що подає надії стати прибутковим та унікальним стартапом.95 с.ukперсоніфікаціявеб-додатокрівень данихсоціальна мережаметаданіpersonificationweb applicationdata layersocial networkmetadataІнтелектуальний веб-додаток з персоніфікованими сторінками розділівMaster Thesis004.42