Андрійчук, Микола ТарасовичТокмакова, Еліна Олегівна2021-07-282021-07-282021-06Токмакова, Е. О. Феномен віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Токмакова Еліна Олегівна. – Київ, 2021. – 54 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42781Об’єктом дослідження є віртуальні інфлуенсери. Метою дослідження є обґрунтування феномена віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. В першому розділі висвітлено сутність понять «віртуальні інфлуенсери» та його історію, а також окреслений вплив віртуальних інфлуенсерів на аудиторію та рекламодавців. Проаналізовано сприйняття образу віртуальних інфлуенсерів аудиторією. У другому розділі проведений аналіз акаунтів віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram. У третьому розділі описано розробку медіаобразу та стратегії просування віртуального інфлуенсера в Україні. За результатами дослідження зроблено висновок, що є доцільним подальше вивчення феномену віртуальних інфлуенсерів через розвиток цієї ніші та реалізація просування віртуального інфлуенсера в Україні.ukвіртуальні інфлуенсерисоціальна мережаInstagramvirtual influencerssocial networkФеномен віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі InstagramBachelor Thesis54 с.