Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБистрова, Олександра Володимирівна2023-01-262023-01-262022-12Бистрова, О. В. Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Бистрова Олександра Володимирівна. - Київ, 2022. - 135 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52100Магістерська дисертація на тему «Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку» містить сторінок 135, таблиць 36, рисунків 22, додатків 2. Об’єктом магістерської дисертації є процес виведення бренду на новий географічний ринок на засадах сталого розвитку. Передумовами є економічна нестабільність та продовження військової агресії рф на території України, що і породжує проблемну ситуацію в стратегічному плануванні для бренду MAXAVI. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та практичні засади формування стратегії виведення бренду на новий географічний ринок на засадах сталого розвитку. Поряд з вивченням особливостей провадження маркетингової діяльності бренду основною метою магістерської дисертації є дослідження основних положень концепції сталого розвитку та фешн індустрії Великобританії задля розробки стратегії виведення бренду на новий географічний ринок. Методи дисертаційного дослідження: при написанні роботи використовувалися як методи первинних так і вторинних досліджень, а саме: монографічний (при дослідженні стану проблеми, для теоретичних узагальнень та опрацювання висновків); регресійний аналіз (при обробці даних та обґрунтуванні стратегії виходу на ринок); вибіркових досліджень – при збиранні первинної інформації; анкетування та інтерв'ювання (для ідентифікації профілю клієнта, розроблення карти емпатії та безпосередньо розробки плану виходу на ринок Великобританії ) та інші. Новизна дослідження: визначено пріоритетні цілі сталого розвитку для розбудови фешн брендів в контексті реалізації стратегії географічної експансії, розробка 6-етапної моделі виведення бренду на засадах сталого розвитку на закордонні ринки, запропоновані найбільш ефективні інструменти реалізації стратегії просування українських фешн брендів на британському ринку. У результаті магістерського дослідження було розроблено концептуальну модель виходу на зарубіжний ринок з фокусом на реалізацію концепції сталого розвитку, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів, на базі отриманих результатів розроблено карту емпатії та проведено аналіз економічної ефективності запропонованої стратегії.ukстратегія виходу на новий ринокекспансія брендусталий розвитокциркулярна економікаінклюзивний брендnew market entry strategybrand expansionsustainable developmentcircular economyinclusive brandРозроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвиткуMaster Thesis135 с.339.138