Єнін, Максим НаімовичСлавнікова, Вероніка Сергіївна2020-02-212020-02-212019-06Славнікова, В. С. PR як форма впливу на споживчу поведінку населення : дипломна робота ... бакалавра : 6.030101 Соціологія / Славнікова Вероніка Сергіївна. – Київ, 2019. – 65 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/31834Наразі однією із сучасних професій вважається професія PR спеціаліста. Ця діяльність відіграє важливу роль у сучасному світі та є провідною ланкою, яка тримає, узгоджує діяльність певних інститутів та механізмів у суспільстві. У сучасній системі маркетингу та ринкової економіки в цілому PR є неодмінним інструментом психологічного впливу на суспільство. PR, як соціальний інститут, інформує населення щодо інноваційних можливостей та розвиває економіку країни. З іншого боку PR має маніпулятивне підґрунтя, що несумісне з нормами та цінностями демократії. Через маніпулювання до певної групи товарів або бренду, що не передбачає вільний вибір індивіда, PR схиляє до обрання певного товару чи послуги. Розвиток сфери PR також впливає на визначення економічного, політичного та соціокультурного стану країни. Формування суспільної свідомості звичайно не відкидає вже сформовані поняття, погляди та звички, але змінює їх спрямованість. Підтримуючи гармонійні зв’язки між ключовими фігурами сучасності та задаючи темп подальшому розвитку економіки країни, PR впливають на свідомість населення та споживання товарів, направляючи та корегуючи людську підсвідомість. Саме тому ця тема є актуальною для нашого суспільства. Проаналізувавши PR як інструмент впливу на людську свідомість, потрібно визначити позитивні та негативні сторони цього механізму; здійснити ректроспективний аналіз причин виникнення PR та виокремити ключові підходи вчених до даного феномену у суспільстві; дослідити та розглянути моделі на прикладі інших країн. Соціальна значущість проблеми, недостатнє дослідження її теоретичних та практичних аспектів обумовили вибір теми «PR як форма впливу на споживчу поведінку населення».ukPRрекламаіміджконсьюмеризмспоживанняспоживча поведінкакомунікаціяіміджева комунікаціямасовістьadvertisingimageconsumerismconsumptionconsumer behaviorcommunicationimage communicationmassPR як форма впливу на споживчу поведінку населенняBachelor Thesis65 с.316