Кубишина, Надія СергіївнаСолнцев, Сергій Олексійович2023-04-262023-04-262023-03Кубишина, Н. С. Товарна інноваційна політика промислового підприємства: конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Промисловий маркетинг» / Н. С. Кубишина, С. О. Солнцев ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 1.35 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – 100 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54920Конспект лекцій включає зміст, короткий лекційний матеріал, згідно з силабусом курсу, контрольні питання, список основної, додаткової літератури, інформаційні ресурси, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг» Дисципліна забезпечую поглиблене вивчення сучасної концепції інноваційного маркетингу, наукового обґрунтуванню інноваційних стратегій , посилення гнучкості промислового виробництва та ефективності комерціалізації промислового підприємства в умовах воєнного стану. Комерційній успіх інноваційного продукту залежить від участі фахівців в пошуку, оцінюванні та реалізації ідей нових товарів. Вивчення курсу дозволяє оволодіти основами стратегії та тактики прийняття маркетингових рішень та дає можливість сформувати у магістра комплексний підхід до засобів інноваційного маркетингу у створенні конкурентоспроможних інновацій, що стоять перед промисловим підприємством100 с.ukінноваціяinnovationінноваційна політикаinnovative policyпродуктова інноваціяproduct innovationринок технологійtechnology marketінноваційні стратегіїinnovative strategiesТоварна інноваційна політика промислового підприємства: конспект лекційLearning Object339.1380000-0002-0563-14210000-0003-0554-6742