Зозульов, Олександр ВікторовичШевлюга, Анастасія Геннадіївна2023-01-262023-01-262022-12Шевлюга, А. Г. Маркетингова стратегія виведення нового товару на ринок мобільних ігор України : магістерська дис.: 075 Маркетинг / Шевлюга Анастасія Геннадіївна. - Київ, 2022. - 163 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52107В даній роботі було розглянуто ринок мобільних ігор України. Роботу розділено на три розділи. В першому розділі ми дослідили науково-методичні підходи до формування стратегії виведення нового товару. На основі проведеного аналізу було сформовано власний підхід до створення маркетингової стратегії мобільної гри. В другому розділі проведено ситуаційний аналіз та визначили ключові чинники, які впливають на діяльність підприємства. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ "Еніксан-Україна" показав потенціал до досягнення поставлених стратегічних цілей. Наприкінці ми спланували та провели маркетингове дослідження. Воно дозволило уточнити особивості поведінки кінцевих користувачів продукції, визначити траекторію виведення нового товару, з'ясувати механізми збуту та просування мобільних ігор та оцінити ставлення геймерів до нового товару компанії. В третьому розділі було узагальнено отриману інформацію та сформовано маркетингову стратегію виведення гри "Golden Valley" на ринок мобільних ігор України. Зазначені рекомендації стосуються також комплексу маркетингу на період м'якого запуску. На завершення, ми провели аналіз економічної доцільності запропонованих заходів з релізу гри.ukстратегія виведен нового товарурозробка ІТ- продуктівмобільні ігриновий товарсофт ланчцифрові платформикомплекс маркетингуmobile gamesnew product launch strategyIT product developmentnew productsoft launchdigital platformsmarketing complexМаркетингова стратегія виведення нового товару на ринок мобільних ігор УкраїниMaster Thesis163 с.339.13