Ситник, Наталія ІванівнаВасиленко, Микола Олександрович2023-06-112023-06-112021Василенко, М. Бізнес планування впровадження нової продукції на підприємстві : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Василенко Микола Олександрович. - Київ, 2021. - 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56963Дипломна робота на тему: «Бізнес планування впровадження нової продукції на підприємстві» містить 93 сторінки, 24 таблиці, 12 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 35 найменувань. Метою роботи на підставі узагальнення теоретичних концепцій, пов’язаних з обґрунтуванням бізнес-планування створити та дослідити процес бізнес планування при виробництві інноваційної продукції. Об'єктом дослідження є інноваційна діяльність підприємства ПрАТ ШФ «Зорянка» Предметом дослідження є розробка бізнес-плану з виробництва і впровадження унікального виду одягу через шиття та використання трафаретного друку База дослідження – ПрАТ ШФ «Зорянка» Методи дослідження. Виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої здійснено на застосуванні загальних та спеціальних методів дослідження: аналіз господарської та інноваційної діяльності, розробка бізнес-плану та оцінка економічної доцільності проєкту з виробництва нового продукту Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено бізнес план впровадження нової концепції одягу на підприємстві, на основі якого розглянуто, як основні принципи фінансово-економічної оцінки та методологічні принципи (результативність, об’єктивність, системність, комплексність, обмеженість ресурсів, альтернативна вартість, необмеженість потреб), методичні (специфічність бізнес плану, розбіжності інтересів, динамічність, нерівноцінність) та загальний принцип комплексного та системного характеру 6 прийняття управлінських рішень реалізуються у бізнес-плані через впровадження нової ідеї одягу. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами швейної промисловості для підвищення ефективності управління ресурсним забезпеченням підприємства. Головною ідеєю бізнес плану є те, що за допомогою нього можливо проаналізувати діяльність підприємства, надати бізнесу цілеспрямованість, тобто чітко визначає проміжні й кінцеві цілі функціонування конкретної компанії над створенням нової концепції різних видів одягу через інноваційні технології та новітній підхід до сфери моди. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на ПрАТ ШФ «Зорянка», де було визнано можливість їх практичного застосування.93 с.ukбізнес плананалізпідприємствоінноваціїпроєктнова продукціяспоживачіБізнес планування впровадження нової продукції на підприємствіBachelor Thesis