Манаєнко Ірина МиколаївнаКоробенко Дар’я Сергіївна2024-02-152024-02-152024Коробенко, Д. С. Управління розвитком підприємства на міжнародному ринку : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Коробенко Дар’я Сергіївна. - Київ, 2024. - 130 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64616Магістерська дисертація на тему: «Управління розвитком підприємства на міжнародному ринку» містить 122 сторінки, 24 таблиці, 7 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в КПІ ім. Ігоря Сікорського (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою: «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596 ). Метою дослідження є розгляд теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління розвитком підприємства на міжнародному ринку. Завдання: дослідити стан міжнародного ринку акустичних систем, включаючи тенденції та поточну конкурентну ситуацію; визначити ключових гравців та їхні стратегії на міжнародному ринку, визначити цільові ринки та аудиторію для продукції Mag Audio; провести внутрішній аналіз компанії Mag Audio, оцінити поточні ресурси та можливості компанії для міжнародного розширення, визначити сильні та слабкі сторони компанії в контексті міжнародного ринку; розробити стратегію розвитку та входу на обрані цільові ринки та стратегію маркетингу; оцінити вплив запропонованих заходів на економічну ефективність підприємства; надати конкретні рекомендації з впровадження та вдосконалення стратегії розвитку компанії Mag Audio на міжнародному ринку акустичних систем. Об’єктом дослідження є управління розвитком підприємства на міжнародному ринку. Предметом дослідження є теоретичні та методичні аспекти організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства. База дослідження ТОВ Mag Audio. Методи дослідження аналіз, порівняння, економіко-математичний і інші методи економічного обґрунтування. Наукова новизна одержаних результатів полягає в застосуванні теоретичних основ до унікального контексту Mag Audio, сприяючи ширшому розумінню управління міжнародною експансією в аудіоіндустрії. Практичне значення одержаних результатів практичні рекомендації для ТОВ Mag Audio щодо покращення стратегії міжнародного розвитку. Апробація результатів роботи полягає у можливості впровадження наданих пропозицій та рекомендацій у роботу ТОВ Mag Audio.130 с.ukЕкспортзовнішньоекономічна діяльністьміжнародний ринокрозвиток підприємствасистема управлінняуправлінняімпортExportforeign economic activityinternational marketenterprise developmentmanagement systemmanagementimport.Управління розвитком підприємства на міжнародному ринкуMaster Thesis330.3