Сухорукова, Ольга АркадіївнаЗабродіна, Владислава Вадимівна2023-10-122023-10-122023Забродіна, В. В. Удосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства у забезпеченні його ринкової стійкості : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Забродіна Владислава Вадимівна. - Київ, 2023. - 99 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61319Дипломна робота на тему: «Удосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства у забезпеченні його ринкової стійкості» містить 99 сторінок, 32 таблиці, 18 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 47 найменувань. Метою роботи є розгляд теоретичних аспектів та розробка напрямів удосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства. Об’єктом дослідження є напрямки забезпечення ефективного управління маркетинговою підсистемою підприємства у забезпеченні його ринкової стійкості. Предмет дослідження – теоретичні та методичні положення щодо забезпечення ефективного управління маркетинговою підсистемою підприємства. База дослідження – ТОВ «Запоріжпромгруп». Методи дослідження. Виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти здійснено на застосуванні статистичного, порівняльний та графічний аналізу для розгляду тенденцій в сфері управління маркетинговою підсистемою; статистичні методи дослідження числових даних, метод економічного аналізу – при розрахунку показників діяльності підприємства; метод управлінської діагностики та прогнозування – для виявлення проблем управління маркетинговою підсистемою та визначення ефективності проєкту. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт з удосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства, економічний ефект - збільшенні чистого прибутку на 6,8 % в прогнозному періоді. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути ТОВ «Запоріжпромгруп», для удосконалення управління маркетинговою підсистемою. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу ТОВ «Запоріжпромгруп», де було визнано можливість їх практичного застосування.99 с.ukмаркетингова підсистемаринкова стійкість підприємстваінструменти В2В маркетингумаркетинговий відділпросуваннярекламаУдосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства у забезпеченні його ринкової стійкостіBachelor Thesis