Шульгіна, Людмила МихайлівнаМудрицька, Анастасія Сергіївна2024-09-252024-09-252024Мудрицька, А. С. Удосконалення політики просування ТМ «Молокія» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Мудрицька Анастасія Сергіївна. – Київ, 2024. – 142 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69231Дипломна робота на тему «Удосконалення політики просування ТМ «Молокія»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загалом робота складається з 131 сторінки, 17 рисунків, 24 таблиць. Метою роботи є удосконалення поточної політики просування ТМ «Молокія» на споживчому ринку молока та молочної продукції України. Ціль маркетингового дослідження була визначена як аналіз поточної політики просування ТМ «Молокія» та визначення шляхів її удосконалення з метою усунення слабких сторін компанії та симптомів маркетингової управлінської проблеми. Методи обрані для проведення дослідження для польових досліджень включають опитування кінцевих споживачів шляхом анкетування та для кабінетних аналіз джерел вторинної інформації. У роботі використовувались такі методи аналізу даних як традиційний, контент-аналіз, порівняльний, якісний та кількісний. Результати роботи та їх новизна. Результати дослідження відповідають та є актуальними в межах поточної ринкової ситуації. Рекомендації надані на основі інформації отриманої в результаті проведеного дослідження сформовані з врахуванням нових тенденцій у поведінці споживачів, враховують сучасні виклики та можливості ринку молока та молочної продукції України, що забезпечує їх актуальність для підвищення та збереження підприємством власної конкурентоспроможності.142 с.ukполітика просуваннярекламамаркетингові комунікаціїкомплекс просуваннямолочні продуктиМолокіямолочна галузь Україниpromotion policyadvertisingmarketing communicationspromotion complexdairy productsMilkdairy industry of UkraineУдосконалення політики просування ТМ «Молокія»Bachelor Thesis