Смола, Лідія ЄвстахіївнаЯцун, Олександра Станіславівна2022-07-082022-07-082021-12Яцун, О. С. Соціальні мережі як інструмент політичного маркетингу : магістерська дис. : 061 Журналістика / Яцун Олександра Станіславівна. – Київ, 2021. – 116 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48558Об’єктом дослідження є соціальні мережі як інструмент політичного маркетингу. Предметом дослідження є особливість використання платформ соціальних мереж, зокрема Facebook, Instagram, Twitter, YouTube та TikTok, як інструменту політичного маркетингу. Мета роботи – розкрити особливості соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу. У магістерській дисертації розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу. Охарактеризовано особливості використання соціальних мереж у політичному маркетингу. Визначено місце і роль соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу. З’ясовано особливості використання соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу в Україні. У магістерській дисертації сформульовано власне трактування поняття політичного маркетингу; систематизовано хронологію розвитку соціальних мереж як частини інтернет-технологій; проаналізовано використання TikTok українськими політиками для впливу на електорат; визначено роль соціальних мереж як інструменту політичного маркетингу в Україні. Практичне значення отриманих результатів може використовуватися для покращення практики застосування соціальних мереж політичними лідерами, партіями та інститутами, громадськими організаціями, які хочуть побудувати тісну комунікацію з громадськістю. Результати дослідження можуть бути використані для інформування громадськості про вплив соціальних мереж на політичні погляди та вибір.ukсоціальна мережаполітичний маркетингмедіавпливполітикаsocial networkpolitical marketingmediainfluencepoliticsСоціальні мережі як інструмент політичного маркетингуMaster Thesis116 с.