Полторак, Катерина АнатоліївнаЗозульов, Олександр Вікторович2020-10-272020-10-272014Полторак, К. А. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия / Полторак К. А., Зозульов О. В. // Маркетинг и реклама. – 2014. – № 4 (211). – С. 46–52. – Бібліогр.: 9 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/36985Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.ruкраудсорсингкрауд-технологиикраудмаркетингуправления сообществамисrowdsourcingcrowd-technologycrowdmarketingcommunities managementКраудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятияArticleС. 46-52339.13.024