Цибульська, К. Л.Стець, О. В.2019-09-302019-09-302019Цибульська, К. Л. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Цибульська К. Л., Стець О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 387 Кбайт). – 2019. – Вип. 13. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/29517ukекономіко-математичне моделюваннярекламаефективністьмаркетингінтернет-комунікаціїeconomic-mathematical modellingadvertisingeffectivenessmarketingInternet communicationsJEL classification: D4Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльностіEconomic-mathmetical modeling of advertising effectivenessArticle339.13