Попенко, Володимир ДмитровичМаланчук, Ілля Іванович2025-03-132025-03-132024Маланчук, І. І. Система управління маркетинговими кампаніями : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Маланчук Ілля Іванович. – Київ, 2024. – 102 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72901Актуальність — сучасний цифровий маркетинг характеризується стрімким зростанням кількості каналів взаємодії, збільшенням обсягів даних та підвищенням вимог. Дослідження у цій галузі забезпечує підґрунтя для створення гнучких інформаційних систем. Мета роботи — є розроблення інформаційної системи управління маркетинговими кампаніями за моделлю CPA. Задачі дослідження: проаналізувати існуючі CPA-платформи та визначити їхні сильні та слабкі сторони, розробити архітектуру системи з можливістю інтеграції різних каналів та аналітичних сервісів, реалізувати функціональні можливості для аналітики в реальному часі. Впровадити механізми автоматизації рішень на основі AI. Провести тестування та оцінити ефективність системи у розроблених сценаріях використання. Об’єкт дослідження — процес комплексного керування маркетинговими кампаніями у цифровому середовищі з урахуванням особливостей моделі CPA, що формує проблемну ситуацію розподілу ресурсів та оптимізації результативності. Предметом дослідження виступають методи, моделі та програмні інструменти автоматизації прийняття рішень у маркетингових кампаніях. Методи дослідження: дослідження літератури, всесвітніх практик і розроблення програмного забезпечення. Практичне значення — результати дослідження можуть бути використані маркетинговими агенціями, інтернет-магазинами, стартапами.102 с.ukмаркетингові кампаніїмодель CPAаналітика в реальному часіавтоматизаціяоптимізація бюджетуінтеграція каналівA/B тестуванняаналітичні моделіштучний інтелектперсоналізаціяСистема управління маркетинговими кампаніямиMaster Thesis004.891:339.138(043.3)