Галацин, Катерина ОлександрівнаЯрошенко, Ольга Леонідівна2023-04-262023-04-262020Галацин, К. Технології опрацювання дискусійних питань у процесі вивчення студентами технічних спеціальностей англійської мови / Галацин Катерина, Ярошенко Ольга // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – Умань, 2020. – Вип. 1. – С. 53-62.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54944У статті проаналізовано особливості використання технології дискусійних питань на заняттях англійської мови в технічних закладах вищої освіти. Мета статті полягає обґрунтуванні ефективності застосування технологій опрацювання дискусійних питань у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, умовисновки, спостереження. Розкрито сутність та методи й прийоми (прес, займи позицію, карусель, мозковий штурм, зміни позицію, дискусії з відкритим/закритим кінцем, оцінювальна дискусія, дискусійні гойдалки) технології дискусійних питань. Наведено приклади ефективності використання технології на заняттях з англійської мови.ukдискусіяангломовна компетентністьтехнології опрацювання дискусійних питаньметоди й прийоми технології опрацювання дискусійних питаньТехнології опрацювання дискусійних питань у процесі вивчення студентами технічних спеціальностей англійської мовиArticleС. 53-6262:378.016.811.111’243]:001.80000-0003-3297-82840000-0002-8275-2227