Солнцев, Сергій ОлексійовичНіцу Влад2024-09-262024-09-262024Ніцу, В. Оцінка доцільності введення безлактозної лінійки товарів на ринок молочних продуктів України для ТОВ «Ферма» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Ніцу Влад. - Київ, 2024. - 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69285Дана робота складається з трьох розділів, висновків, додатків та списку джерел. В даній роботі налічується 19 таблиць: 14 в 1 розділі, 3 в 2 розділі, та 2 в 3 розділі. Загалом рисунків 28: 10 в 1 розділі, 3 в 2 розділі, та 15 в 3 розділі. Усього робота налічує 1 додаток, 91 сторінку та 40 джерел. Мета роботи. Метою даного дослідження є обґрунтування доцільності впровадження нової лінійки безлактозної продукції. Предмет дослідження: доцільність впровадження безлактозної лінійки товарів та сприйняття споживачами ТМ «Ферма». Методи дослідження. В даній роботі ми аналізували різні джерела які описують теоретичні та практичні поняття що стосуються оцінювання доцільності впровадження нової лінійки продукції. Такими джерелами виступали різні наукові видання, статті та статистичні дані з приводу даної теми. Також ж ми використовували внутрішню та публічну інформацію підприємства. Результати роботи та їх новизна. Полягає в тому, що в даній роботі аналізували як вже наявні так і нові джерела інформації і на основі них намагалася знайти нові шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Було надано рекомендації які базуються на отриманих даних зібраних в процесі проведення дослідження.93 с.ukасортиментвиробництвомолочна продукціябезлактозний продуктмаркетингрекламаassortmentproductiondairy productslactose-free productmarketingadvertisingОцінка доцільності введення безлактозної лінійки товарів на ринок молочних продуктів України для ТОВ «Ферма»Bachelor Thesis