Гук, О. В.Артеменко, Л. П.Хитровська, Ю. В.2025-02-262025-02-262024Гук, О. В. Історія штучного інтелекту в медіа бізнесі: етапи розвитку, особливості застосування, виклики та перспективи / О. В. Гук, Л. П. Артеменко, Ю. В. Хитровська // Сторінки історії : збірник наукових праць. – 2024. – Вип. 59. – С. 353-378. – Бібліогр.: 29 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72712Стаття присвячена аналізу розвитку штучного інтелекту в історичній ретроспективі, висвітленню особливостей його застосування у медіа сфері, окресленню викликів та визначенню перспектив у медіа просторі. В статті розглянуто особливості «Національної стратегії розвитку штучного інтелекту в Україні 2021–2023 рр.», окреслено рекомендації для суб’єктів у сфері медіа, які розробляють самостійно або замовляють систему ШІ у професійних розробників і для тих, що використовують системи ШІ, які розробили треті особи. Автори проаналізували дослідження Deloitte щодо медійної сфери в контексті загроз та майбутніх перспектив медіа бізнесу, окреслено рекомендації щодо впровадження ШІ в медіа сфері. Дослідження проведено за підтримки Guangzhou International Sister City Universities Alliance в рамках міжнародного дослідницького проєкту «Artificial intelligence in the media business».ukштучний інтелектмедіанейромережаконтентстра-тегія розвиткуісторична ретроспективаartificial intelligencemedianeural networkcontentdevelop-ment strategy. historical retrospectiveІсторія штучного інтелекту в медіа бізнесі: етапи розвитку, особливості застосування, виклики та перспективиHistory of Artificial Intelligence in the Media Business: Development Stages, Features of Application, Challenges and ProspectsArticleС. 353-378https://doi.org/10.20535/2307-5244.59.2024.318894005.511+075]:004.8(09)0000-0002-8129-83920000-0002-8585-02520000-0003-3666-3327