Підгорний, Андрій ВадимовичДуда, Тетяна Іванівна2022-07-122022-07-122022-06-29Підгорний, А. В. Проблеми впровадження мотиваційних чинників у забезпечення високої якості підготовки інженерів у закладах вищої освіти України / А. В. Підгорний, Т. І. Дуда // Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору : спец. темат. випуск журналу «Директор школи, ліцею, гімназії». – 2020-2021. – № 2. – Кн. 3. – Том І (88). – С. 178-193.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48649У статті проаналізовано досвід модернізації освіти у сфері фундаментальної хімічної підготовки для студентів природничого напрямку навчання та визначити мотиваційні чинники підвищення якості навчання на кожному із рівнів: особистісному, університетському, державному, визначити труднощі їх впровадження та шляхи подолання цих труднощів.ukфундаментальність в освітінові стандарти вищої освітихіміко-орієнтовані компетенції спеціалістівмотиваційні чинники навчанняfundamentality in educationnew standards of higher educationchemically-oriented competencies of specialistsmotivationfactors of learningПроблеми впровадження мотиваційних чинників в забезпечення високої якості підготовки інженерів у закладах вищої освіти УкраїниArticleС. 178-193.378.1; 378.40000-0002-4041-10530000-0002-9851-6392