Шендерівська, Ліна ПетрівнаКованжи, Ірина Андріївна2024-08-242024-08-242024Кованжи, І. А. Планування оновлення продукції підприємства на засадах диверсифікації : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Кованжи Ірина Андріївна. - Київ, 2024. - 86 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68518Дипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему: «Планування оновлення продукції підприємства на засадах диверсифікації» містить 86 сторінок, 22 таблиці, 2 рисунки та 4 додатки. Перелік посилань нараховує 79 найменувань. Метою дослідження є розробка теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо планування оновлення продукції підприємства на засадах диверсифікації. Об’єктом дослідження є процес планування оновлення продукції підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних засад і прикладних рекомендацій щодо планування оновлення продукції підприємства на засадах диверсифікації. Методи дослідження. У роботі використані методи аналізу і синтезу, економіко-математичного моделювання, порівняльного аналізу, SWOT-аналізу, PEST-аналізу, системного аналізу, а також методи економічного прогнозування. Результати роботи. За результатами виконання дипломної роботи розроблено план оновлення продукції підприємства ТОВ «Вістка» на засадах диверсифікації. Основні результати включають аналіз ринкового середовища та визначення оптимальної стратегії диверсифікації. Виявлено основні тенденції ринку, конкурентне середовище та споживчі вподобання, що дозволило розробити стратегію впровадження нової лінії екологічно чистих блокнотів. Розроблено методику впровадження нової продукції, що враховує сучасні екологічні стандарти та потреби споживачів, зокрема, використання біорозкладних матеріалів та екологічно чистих технологій друку. Проведено розрахунки економічної ефективності впровадження нової лінії продукції, що показали значне зростання доходу від реалізації, чистого прибутку та рентабельності витрат. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати виконання дипломної роботи можуть бути використані підприємствами поліграфічної галузі, які прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність та адаптуватися до сучасних екологічних вимог ринку.86 с.ukпланування оновлення продукціїдиверсифікаціяконкурентоспроможністьмаркетингова стратегіяекономічна ефективністьінновації.Планування оновлення продукції підприємства на засадах диверсифікаціїBachelor Thesis