Пуляєвська, Марина ЄвгенівнаPulyaevskaya, M. Ye.2018-11-152018-11-152016Пуляєвська, М. Є. Використання семантичного простору соціальних мереж для аналізу споживчих уподобань / М. Є. Пуляєвська // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2016. – № 1 (46). – С. 39–46. – Бібліогр.: 12 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/25096ukпсихосемантикасемантичний аналізспоживчі перевагипсихосемантична модельсоціальні мережіpsycho-semanticssemantic analysisconsumer preferencespsycho-semantic modelsocial networksВикористання семантичного простору соціальних мереж для аналізу споживчих уподобаньThe Use of the Semantic Space of Social Networks for the Analysis of Consumer PreferencesArticleС. 39–46159.9.072.5