Писаренко, Наталія ЛеонідівнаКошова, Аліна Віталіївна2021-09-142021-09-142021-06Кошова, А. В. Контент-менеджмент як інструмент покращення сприйняття бренду на B2B ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Кошова Аліна Віталіївна. - Київ, 2021. - 137 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43751Дипломна робота на тему: «Контент-менеджмент як інструмент покращення сприйняття бренду на B2B ринку» містить 134 сторінок, 18 таблиць, 19 рисунків та 1 додаток. Метою даної роботи є розробка ефективної стратегії контент-менеджменту для покращення сприйняття бренду серед корпоративного сегменту України. Об’єктом дослідження є є В2В ринок, а саме великий бізнес. Суб’єкти дослідження: компанія Cisco Webex, кінцеві споживачів сервісу відеоконференцзв’язку, а саме корпоративний сегмент (великий та середній бізнес), який використовує продукт для роботи у компанії. Ціллю маркетингового дослідження: є визначення впливу контент менеджменту на покращення сприйняття бренду Cisco Webex споживачами. У ході роботи був проведений аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виявлено маркетингову управлінську проблему, проаналізовано теоретико-методологічні засади стратегії бренду, визначений тип та методи проведення маркетингового дослідження та його реалізація. Було розроблено 4 дослідницькі задачі, 14 пошукових питань. Для отримання необхідної інформації було використано такі методи: опитування, інтерв’ю з експертами ринку, а також кабінетні дослідження. Результатами дослідження стала інформація про впливові канали комунікації зі споживачами, актуальні тренди у контент-менеджменті В2В ринку, відношення споживачів до сервісу відеозв’язку, ефективні інструменти взаємодії з аудиторією. Було розроблено рекомендації по впровадженню результатів дослідження та сформовані висновки щодо ефективності удосконалення контентменеджменту.ukконтентонлайнджерело інформаціїсприйняття брендусервіс відеозв’язкуcontentonlinesource of informationbrand perceptionvideo call serviceКонтент-менеджмент як інструмент покращення сприйняття бренду на B2B ринкуBachelor Thesis137 с.