Пискунов, Сергій ОлеговичЗворикін, Олександр Костянтинович2023-07-172023-07-172021-12Зворикін, О. К. Дослідження міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літака під навантаженням : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Зворикін Олександр Костянтинович. – Київ, 2022. – 74 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58124Актуальність роботи обумовлюється збільшенням числа пасажирських літаків в експлуатації. Це веде до підвищення потреб замовника, в тому числі і до лакофарбового покриття. Виходом з подібної ситуації, є дослідження ЛФП та пошук більш раціональних методів перевірки нових покриттів. Використання в розрахунках та проектуванні, методу скінчених елементів дозволило, значно зменшити витрати на випробування, на конструювання та експлуатацію. Застосування цього методу, відчутно покращило продуктивність, якість та комфорт проектування в різних сферах. Основним завданням дипломної роботи, що проводиться, є перевірка міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літаків під навантаженням. Розрахунки проводимо, за допомогою метода скінчених елементів. Найчастіше для розрахунків різних типів навантаження використовують саме метод скінчених елементів. В результаті роботи було визначено, що покриття на фюзеляжі пасажирського літака приймається за тонкостінну оболонку, та при експлуатаційних навантаженнях не руйнується. Результати розрахункових досліджень співпали з експериментальними даними, що свідчить про можливість використання комп’ютерного моделювання у задачах такого типу.74 с.ukобшивка літакаaircraft skinміцністьstrengthметод скінчених елементівfinite element methodнапружено-деформований станstressed and deformed stateкомп’ютерне моделюванняcomputer simulationДослідження міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літака під навантаженнямMaster Thesis539