Коваленко, Михайло АнатолійовичКолесніков, Михайло Олександрович2025-09-252025-09-252025Колесніков, М. О. Дослідження параметрів високошвидкісного синхронного двигуна із постійними магнітами : дипломна робота … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Колесніков Михайло Олександрович. – Київ, 2025. – 85 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/76367У цій дипломній роботі досліджуються відмінності залежності зміни відношення питомої потужності – потужність/маса (𝑃/𝑚) від збільшення потужності в межах від 0.5 кВт до 12 кВт з кроком збільшення потужності рівним 0.5 кВт у високошвидкісних двигунів з аксіальним потоком із постійними магнітами та у високошвидкісних двигунів з радіальним потоком із постійними магнітами. Для цього проводиться покроковий розрахунок двигуна з аксіальним потоком та двигуна з радіальним потоком, де з кожним послідуючим кроком збільшується потужність досліджуваного двигуна на 0.5 кВт для дослідження збільшення чи зменшення маси досліджуваної електричної машини. Крім аналітичних розрахунків, для підтвердження їх точності було проведено електромагнітне моделювання радіального двигуна в середовищі COMSOL Multiphysics з побудовою карт поля, розподілу індукції та інших параметрів. Обсяг пояснювальної записки: кількість ілюстрацій – 36, кількість таблиць – 4, кількість сторінок – 85, кількість посилань – 45.85 c.ukаксіальний потікрадіальний потіксинхронний двигунAFPMRFPMкомпактністьефективністьелектроприводмагнітний потікрозрахунокпотужністьконструкціяелектромобільгенератормодернізаціяоптимізація.axial flowradial flowsynchronous motorcompactnessefficiencyelectric drivemagnetic fluxcalculationpowerdesignelectric vehiclegeneratormodernizationoptimization.Дослідження параметрів високошвидкісного синхронного двигуна із постійними магнітамиResearch on the parameters of a high-speed permanent magnet synchronous motorBachelor Thesis