Ремез, Наталя СергіївнаКравчук, Артем Андрійович2024-02-022024-02-022024Кравчук, А. А. Спорудження підземного паркінгу з вибором типу будівельної конструкції : магістерська дис. : 184 Гірництво / Кравчук Артем Андрійович. – Київ, 2024. – 107 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64240Відтермінування оприлюднення, у зв'язку з наявністю у ВКР інформації з обмеженим доступом.Актуальність роботи З початком 90-х років в Україні сталася «вибухова автомобілізація» , яка спричинила дисбаланс у транспортній системі, особливо в найбільших містах: транспортні затори, зниження пропускної здатності, неправильне паркуванн автомобілів на проїжджих частинах, газонах та в житлових районах. Автомобіль став не лише засобом особистої свободи для громадян, але й ефективним інструментом для бізнесу в сучасній цивілізації. Останні 10 років відзначилися швидким ростом числа автомобілів у світі. Згідно з ДБН 360-92**, прогнозується, що кількість автомобілів в Україні може зрости до 280-350 автомобілів на 1000 осіб (приблизно 1 автомобіль на сім’ю), а до 2025 року великі міста можуть мати від 330 до 420 автомобілів на 1000 осіб Метою дослідження Спорудження підземного паркінгу з вибором типу будівельної конструкції Об’єкт дослідження: будівництво підземного двоповерхового паркінгу на певній території під стилобатною частиною багатоквартирного житлового комплексу. Предмет дослідження: дослідження є технологія улаштування та закріплення «стіни в ґрунті» для будівництва підземного паркінгу під стилобатною частиною багатоквартирного житлового комплексу. Для досягнення встановленої мети дослідження необхідно розв`язати наступні завдання: 1. Аналіз досвіду світового будівництва паркінгу 2. Аналіз загальних харектеристик ділянки 3. Аналіз спеціальної частини 4. Улаштування підземного паркінгу способом «стіна у грунті»; 5. Спорудження підземного паркінгу на вул Анрі Барбюса 6. Екологічні проблеми при будівництві і шляхи їх подолання; 7. Розробка стартап проєкту. Наукова новизна полягає у тому, шо за результатами комп’ютерного моделювання «стіни в грунті» встановлено, що анкерна система закріплення погано переносить навантаження від будинку, розташованого поруч, тому що в порівнянні з розпірками ця конструкція дає приріст переміщень (в 2,5 разів) та згинаючих моментів (в 1,5разів).. Практична цінність полягає у тому, що запропонується проект спорудження підземного паркінгу на данній території включає в себе ілюстративний матеріал у вигляді таблиць та графіків, яки могут викорситовуватись на інших підприємствах при будівництві підземних споруд методом «стіна в грунті», в тому числі і бомбосховищ.107 с.ukпідземний паркінгстіна в грунтібудівництвокомп'ютерне моделюванняСпорудження підземного паркінгу з вибором типу будівельної конструкціїMaster Thesis624.1