Тихоход, Володимир ОлександровичБабій, Іван Олександрович2024-02-202024-02-202023Бабій, І. О. Засоби планування та аналізу ефективності взаємодії з клієнтами в CRM системі : магістерська дис. : 122 Комп’ютерні науки / Бабій Іван Олександрович. – Київ, 2023. – 92 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64744Програмний продукт реалізований як веб-додаток. За допомогою програми можна виконувати наступні дії: -Переглядати основну інформацію по взаємодії з клієнтами, що включає в себе відображення ключових показників, таких як графік, на якому можна переглянути кількість активних клієнтів по місяцях за останніх півроку, кількісна та цінова статистика показників активних та нових угод, а також показники загальної кількість угод у системі. -Перевіряти дані, що стосуються продажів та прибутку на основі даних з угод, оскільки система за допомогою алгоритмів на бек-енді надає динамічні показники даних по прибуткам з виграних угод за останній місяць та рік, діаграму з відображенням кількісних показників кожного існуючого типу угоди (активні, у процесі укладення, підписані, відмінені) за весь період, та список 5 найприбутковіших угод за весь час з інформацію про прибутковість кожної з угод, що надає розуміння тенденцій можливих допродажів. -Розглянути детальніше статистику, що відповідає за взаємодію з клієнтами. Вона включає у себе аналіз взаємодії з клієнтами через різні показники, такі як графік із загальною кількістю взаємодій за останні півроку, та списки з топ-5 угод і користувачів системи, що мають найбільшу кількістю взаємодій через активності. Вести облік та планувати активності, пов‘язані з потенційними угодами у системі, що дозволяє створювати, відстежувати та управляти різноманітними активностями (завданнями, зустрічами, нагадуваннями та іншим), забезпечуючи ефективний оперативний потік та контроль завдань у системі.Актуальність теми. Аналіз ефективності роботи з клієнтами, а також робота з планування активностей відносно цих клієнтів є невід‘ємними частинами робочого процесу відділу продажів при роботі з CRM системою. Саме тому побудова рішення, що буде ефективно задовільняти ці потреби, а також завдяки цьому покращувати ефективність роботи компанії, є актуальним та має практичне значення у сьогоденні. Метою роботи є розробка засобів планування та аналізу ефективності взаємодії з клієнтами у CRM системі. Завдання дослідження: - провести аналіз підходів, методів та програмних засобів планування активностей та аналітики даних у CRM системі; - розробити моделі, що будуть надавати найбільш результативні дані по аналітиці для компанії, а також інструменти, що дозволять зробити облік та планування активностей відносно клієнтів. - на основі моделей розробити інтегровану програмну систему для аналітики та планування у CRM систему. Об’єкт дослідження – дані по взаємодії з клієнтами, які відображені у CRM системі. Предмет дослідження – розробка рішень, що дозволять проводити аналіз ефективності взаємодії з клієнтами, а також планувати активності у CRM системі. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в наданні швидкого доступу для бізнесу для оцінки та аналізу поточних чи історичних даних по взаємодії з клієнтами. Окрім того, інструменти планування активностей дозволять співробітникам компанії краще відслідковувати поточні та історичні взаємодії з клієнтами, планувати їх та обліковувати, що дозволить менше пропускати ті чи інші заплановані активності. Апробація результатів дисертації. Основні положення даної роботи доповідались та обговорювались з Товариством з обмеженою відповідальністю "АРТКАЙ". Програмне рішення було схвалене та буде використовуватись у подальшій роботі підприємства. Дисертація складається з вступу, шести розділів та висновків. Повний обсяг дисертації складає 92 сторінки, у тому числі 74 сторінки основного тексту, 8 таблиць, 25 рисунків, 2 сторінки списку використаних джерел у кількості 25 найменувань.92 с.ukЗасоби планування та аналізу ефективності взаємодії з клієнтами в CRM системіMaster Thesis