Жигалкевич, Жанна МихайлівнаКалениченко, Анастасія Олександрівна2025-01-022025-01-022024Калениченко, А. О. Удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Калениченко Анастасія Олександрівна. - Київ, 2024. – 124 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71501Магістерська дисертація на тему: «Удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості» містить 114 сторінок, 34 таблиць та 21 рисунків. Перелік літератури включає 75 найменувань. Метою дослідження є розвиток теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості. Об’єктом дослідження є політика просування підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні положення щодо удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості. База дослідження - ТОВ «Рібас Хотелс Груп», одна з провідних українських мереж готелів. Методи дослідження. У роботі застосовано загальнонаукові та спеціальні методи, зокрема: SWOT-аналіз для оцінки внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, порівняльний аналіз для вивчення підходів до просування на ринку нерухомості, контент-аналіз для оцінки ефективності маркетингових кампаній та економічне моделювання для об’єктивного обґрунтування запропонованих заходів. Результати роботи. Проведено комплексний аналіз існуючих інструментів просування на ринку нерухомості та маркетинговий аудит ТОВ «Рібас Хотелс Груп». На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо вдосконалення політики просування компанії, зокрема: - впровадження персоналізованих стратегій у соціальних мережах; - використання інструментів контент-маркетингу; - розвиток співпраці з лідерами думок у галузі гостинності; - стимулювання збуту через цифрові платформи; - підсилення позиціонування бренду через активацію зв’язків з громадськістю. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та забезпечення сталого прибутку компанії на ринку дохідної нерухомості.124 с.ukдохідна нерухомістьмаркетингпросуваннястратегіяцифрові технологіїпозиціонування брендуУдосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомостіMaster Thesis316.77:658:005.931.1](045)