Поручинська, І. В.Поручинський, В. І.Слащук, А. М.2023-03-272023-03-272022Поручинська, І. В. Бренд як фактор успішного маркетингу (на прикладі бренду футбольного клубу) / Поручинська І. В., Поручинський В. І., Слащук А. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 104-109. – Бібліогр.: 22 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/53995У статті досліджено різні погляди науковців відносно змісту понять «бренд» та «брендинг». Узагальнено визначення поняття «спортивний бренд», як ресурсу, на основі якого реалізується функція впливу на цілісне сприйняття і споживчий вибір. Визначено, що серед спортивних брендів сучасності важлива роль надлежить футбольним брендам. З’ясовано фактори, які впливають на вартість бренду футбольного клубу. Виокремлено складові елементи бренду футбольного клубу, які забезпечують його максимальну унікальність для створення єдиного образу мислення споживачів. Подано рейтинг найдорожчих футбольних брендів світу у 2022 році за даними консалтингової компанії з оцінки брендів Brand Finance. Охарактеризовно особливості розвитку найдорожчих футбольних брендів у 2021–2022 років. Зазначено, що основним завданням маркетингу для футбольних брендів є покращення їх іміджу, враховуючи соціальноекономічні та політичні умови, які мають найбільший вплив.ukбрендбрендингспортивний маркетингспортивний брендбренд футбольного клубуbrandbrandingsports marketingsports brandfootball club brandБренд як фактор успішного маркетингу (на прикладі бренду футбольного клубу)Brand as a factor of successful marketing (on the example of a football club brand)ArticleC. 104-109https://doi.org/10.32782/2307-5651.24.2022.16330.3+796.060000-0002-4294-15840000-0002-4605-54240000-0002-1769-5377