Стець, Олена ВікторівнаХалимоник, Ксенія Володимирівна2023-10-172023-10-172021Халимоник, К. В. Прогноз цін при аукціонному типі закупки реклами в інтернеті : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Халимоник Ксенія Володимирівна. - Київ, 2021. - 46 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61512Для кожного бізнесу наступає момент часу, коли критичним стає питання залучення потоку нових клієнтів з метою збільшення доходів. Найкращим способом привернення уваги до певних продуктів чи послуг – є реклама. Для релевантного збільшення клієнтської бази, необхідно визначитись з не оптимальнішим шляхом рекламного просування, щоб сума вкладених коштів не перевищувала майбутніх доходів. Актуальність даної дипломної роботи полягає в тому, що було проаналізовано найбільш розповсюджені методи рекламної комунікації з потенційним клієнтом та обґрунтовано чому метод закупки рекламного інвентарю шляхом аукціонних торгів в інтернеті є найоптимальнішим для рекламодавців. Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань отриманих в процесі навчання за допомогою дослідження особливостей прогнозування цін при аукціонному типі закупки реклами в інтернеті та створенні оптимальної моделі для прогнозу аукціонних ставок. Завдання полягає у розрахунку оптимальної моделі, яка дозволить користувачеві, за допомогою розрахунків ендогенних та екзогенних змінних, прогнозувати аукціонні ставки та перевірці отриманих прогнозів на практиці. Об’єктом дослідження є прогнозування ставки, при аукціонному типі закупки для досягнення поставлених цілей на платформах Facebook та Instagram. У даній роботі було розраховано аукціонну ставку за допомогою економіко-математичної моделі аукціону першої ціни за рівноваги Байєса-Неша. Перевірено прогнозовані результати на практиці, з урахуванням системних спотворень, які описані у дипломній роботі. Перевірено релевантність рекламних проявів на основі стандартного набору послуг, який зазвичай надається в досліджуваний період часу. Сформульовано список рекомендацій для подальшого застосування. Загалом, можна зробити висновок, що економіко-математична модель підходить для прогнозування аукціонних ставок, при закупці рекламного інвентарю в інтернеті, проте слід брати обов’язково до уваги особливості системного середовища, в якому проходить розміщення.46 с.ukПрогноз цін при аукціонному типі закупки реклами в інтернетіBachelor Thesis