Гнідіна, О. Ю.Зозульов, Олександр Вікторович2015-06-242015-06-242014Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / Гнідіна О. Ю., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 390–394. – Бібліогр.: 5 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11862ukребрендингбренддиференціаціяпозиціонуваннярепозиціонуваннярестайлінгренеймінгrebrandingbrand differentiationpositioningrepositioningrestylingrenamingдифференциацияпозиционированиерепозиционированиерестайлингренеймингРебрендинг торгової марки на споживчому ринкуRebranding on the consumer marketРебрендинг торговой марки на потребительском рынкеArticleС. 390-394339.138