Магда, Євген ВалерійовичШевчук, Анастасія Сергіївна2025-01-132025-01-132024Шевчук, А. С. Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі : магістерська дис. : 061 Журналістика / Шевчук Анастасія Сергіївна. - Київ, 2024. - 119 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71838Магістерська дисертація на тему «Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі» містить 90 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменувань та 21 додаток, 23 ілюстрації в тексті. Актуальність теми полягає у тому, що дослідження сучасних методів просування дієтичних добавок у віртуальному просторі дозволяє створювати власні ефективні стратегії такого просування, що відповідають запитам споживачів та умовам цифрового середовища. Мета магістерської дисертації полягає у дослідженні просування дієтичних добавок у віртуальному просторі. Об’єктом дослідження є просування дієтичних добавок у віртуальному просторі. Наукова новизна полягає у: систематизації знань про посадкові сторінки, дистрибуцію та дієтичні добавки; розгляді українського та світового досвіду просування дієтичних добавок; виявленні ставлення громадськості до реклами дієтичних добавок та психології їхнього сприйняття через опитування; розгляді перспектив розвитку просування дієтичних добавок у віртуальному просторі. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі цільових аудиторій дієтичних добавок «Мальвосан» та «ЛедіВіста Дует», дослідженні міжнародного та українського досвіду просування дієтичних добавок, прогнозуванні перспектив розвитку просування дієтичних добавок. Результатом роботи є посадкові сторінки для дієтичних добавок «Мальвосан» та «ЛедіВіста Дует».119 с.ukдієтичні добавкипросуваннядистрибуціяпосадкова сторінкалендингdietary supplementspromotiondistributionlanding pageПросування дієтичних добавок у віртуальному просторіMaster Thesis007:304:659.3(005.94)