Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаЧерняк, Гліб Ігорович2024-09-262024-09-262024Черняк, Г. І. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Черняк Гліб Ігорович. - Київ, 2024. - 124 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69302Дипломна робота з теми «Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ» містить 98 сторінок основного тексту, 23 таблиці, 15 малюнків та 2 додатки. Метою даної роботи є дослідження спрямоване на визначення заходів, необхідних для удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ». Результатом дослідження є формування переліку рекомендацій для вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ЗОДІАК-СБ» в контексті маркетингових комунікацій. Для проведення маркетингового дослідження було обрано якісний метод, такий як інтернет-анкетування, а також аналіз інформації, отриманої із вторинних джерел та кількісні методи, такі як економічний аналіз, що здійснюється для обґрунтування доцільності дотримання складених рекомендацій з точки зору фінансових можливостей підприємства. Отримані результати: в результаті ситуаційного аналізу було визначено особливості маркетингового середовища, слабкі та сильні сторони компанії, а також її внутрішні ресурси. На основі ситуаційного аналізу було сформульовано симптоматику та власне маркетингову управлінську проблему, що постала перед компанією. Було сформульовано цілі та завдання дослідження, а також розроблено його хід. В результаті проведення інтернет-анкетування було виявлено інформацію щодо особливостей поведінки споживачів на яку планується орієнтувати комплекс маркетингових комунікацій. За допомогою цього було складено список рекомендацій, що їх доцільно застосувати.124 с.ukкомплекс маркетингових комунікаційринок охоронних послугудосконаленняcomplex of marketing communicationsmarket of security servicesimprovementУдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ»Bachelor Thesis