Голікова, Г. А.Співаковська, Т. В.2015-12-222015-12-222015Голікова Г. А. Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА» / Голікова Г. А., Співаковська Т. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 268 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14384ukринок роздрібної торгівлі пресоюіміджмедіа-ринокпозиціонуваннякомплекс маркетингових комунікаційmarket of press retailimagemass-mediapositioningmarketing communication mixрынок розничной торговли прессойимиджмедиа-рынокпозиционированиекомплекс маркетинговых коммуникацийФормування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА»Forming of image of sales network “METROMEDIA”Формирование имиджа сбытовой сети «МЕТРОМЕДИА»Article339.138