Маслак, М. В.Кобєлєва, А. В.Перерва, П. Г.2023-03-242023-03-242022Маслак, М. В. Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій / Маслак М. В., Кобєлєва А. В., Перерва П. Г. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 12-17. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/53959У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування та використання стратегій комерціалізації інтелектуальних технологій. Для практичного використання запропоновано шість базових стратегій, які знайшли найбільш широке використанні в практиці введенні в господарський обіг результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. До таких стратегій авторами віднесено використання інтелектуальних технологій у власному виробництві; продаж прав власності; ліцензування; стратегічний альянс; спільне підприємство; створення виділеного підприємства. Розглянуто науково-методичну сутність кожної з пропонованих стратегій комерціалізації, сформовано блок-схему використання їх в практичній діяльності. Особливу увагу приділено розгляду стратегії комерціалізації інтелектуальних технологій з використанням виділених підприємств у формі спін-офф або спін-аут (spin-off / spin-out), що потребує окремого обговорення через відмінності у визначеннях.ukінтелектуальна технологіякомерціалізаціястратегіяліцензуванняспільне підприємствостратегічний альянсспін-оффспін-аутintellectual technologycommercializationstrategylicensingjoint venturestrategic alliancespin-offspin-outУправління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологійManagement of commercialization strategies of intellectual technologiesArticleC. 12-17https://doi.org/10.32782/2307-5651.24.2022.2339.166.50000-0002-3322-740X0000-0002-2863-38090000-0002-6256-9329