Глоба, Лариса СергіївнаМороз, Анастасія Миколаївна2021-02-112021-02-112020-12Мороз, А. М. Комплексний метод аналізу та прогнозування лояльності абонентів на основі технології машинного навчання : магістерська дис. : 172 Телекомунікації та радіотехніка / Мороз Анастасія Миколаївна. – Київ, 2020. – 100 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39330Випускна робота: 100 сторінок, 11 ілюстрацій, 27 таблиць, 52 джерел; Мета роботи – підвищення ефективності виявлення факторів та закономірностей із статистичних наборів даних, які впливають на рішення абонента припинити користуватися послугами оператора мобільного зв’язку. В результаті дослідження були розглянуті такі методи машинного навчання як: асоціативних правил, дерева рішень та bagging. Проаналізовано вхідні данні від одного з найбільших операторів мобільного зв’язку. Запропоновано сценарій бізнес процесу для визначення відтоку абонентів від оператору мобільного зв’язку за допомогою комплексу методів машинного навчання. Отримані фактори, що найбільше впливають на відтік абонентів мобільного оператору та параметри про абонентів, що можуть відмовитись від послуг оператора мобільного зв’язку.ukтелеком операторвідтікмашинне навчаннябізнес аналізвеликі даніtelecom operatoroutflowmachine learningbusiness analysisbig dataКомплексний метод аналізу та прогнозування лояльності абонентів на основі технології машинного навчанняMaster Thesis100 с.004.021