Данилов, Валерій ЯковичДроздова, Аріна Андріївна2023-04-122023-04-122022-12Дроздова, А. А. Системне бачення загальноосвітньої програми навчання майбутнього вчителя математики : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Дроздова Аріна Андріївна. - Київ, 2022. - 98 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54496Магістерська дисертація: 108 с., 19 рис., 23 табл., 19 джерел. Предмет дослідження – системна методологія навчання математики, що включає в себе: принципи, методи, машинну математику, когнітивну методологію, інформаційні технології. Об’єкт дослідження – системи навчання математики. Мета роботи - проаналізувати існуючі методи навчання математики у школах і на основі системного підходу спроектувати нову систему освіти майбутніх вчителів математики України. Отримані результати – на основі системного підходу розроблено ідеологію системи навчання математики у школі, що зможе покращити рівень знань учнів усіх вікових груп. Актуальність роботи обумовлена тенденціями глобалізації та діджиталізації всіх сфер, зокрема – навчанні математиці. В ході виконання дипломної роботи на основі аналізу існуючих парадигм, методології, принципів, підходів, методик та методів систем навчання математики пропонується нова парадигма системи навчання математики в школі. Подано тези та зроблено виступ на І Всеукраїнській науково-практичній конференції «Системні науки та інформатика». Подана стаття та зроблено виступ на "I Міжнародній науково-теоретичної конференції : THEORY AND PRACTICE OF RESEARCH".98 с.ukпарадигма математикиметодологія навчанняметоди навчання математикисистема оцінюванняgrading systemСистемне бачення загальноосвітньої програми навчання майбутнього вчителя математикиMaster Thesis303.4, 519