Фещук, Алла МихайлівнаГалацин, Катерина Олександрівна2025-01-282025-01-282024Фещук, А. М. Ефективність застосування заохочувальних балів для підвищення мотивації у процесі професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки / Фещук, А. М., Галацин К.О. // Наукові інновації та передові технології : журнал. – 2024. – № 10(38). – С. 732–742. – Бібліогр.: 18 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72262В статті обговорюється нагальна необхідність швидкої адаптації до сучасних тенденцій технічної освіти, зокрема в галузі інженерії, спеціальності «Прикладна механіка». Підкреслюється важливість оновлення іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки, наголошується на інтеграції інтерактивних методів навчання для підвищення ефективності навчання, мотивації та набуття іншомовної компетентності. Спираючись на останні дослідження як вітчизняних, так і зарубіжних вчених, проаналізовано теоретичні основи мотивації студентів до вивчення іноземної мови, підкреслюючи важливу роль володіння мовою в професійній діяльності та міжкультурному діалозі. У статті наведено приклад проблеми мотивації у вивченні іноземної мови, такої як страх невдачі та важливість андрагогічних підходів у підвищенні мотивації. Метою статті є аналіз методів підвищення мотивації майбутніх фахівців прикладної механіки до вивчення іноземної мови. За допомогою методів аналітики та синтезу досліджено вплив заохочувальних балів на мотивацію студентів на основі аналізу заходів, які проводяться на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського». Проаналізовано різні ініціативи, зокрема участь у конференціях, конкурсах, міжнародних проєктах, як засоби підвищення мотивації та розвитку іншомовної комунікативної компетентності. Аналіз показує позитивну кореляцію між залученням студентів до заходів університетського, всеукраїнського та міжнародного рівнів і підвищеною мотивацією, підтверджуючи багатогранні переваги таких ініціатив у сприянні не лише володінню мовою, але й науковим дослідженням та міждисциплінарним зв’язкам.ukпрофесійно орієнтована іншомовна підготовкамотиваціязаохочувальні балирейтингова система оцінюваннямайбутні фахівці з прикладної механікиprofessionally oriented foreign language trainingmotivationincentive pointsrating system of assessmentfuture specialists in applied mechanicsЕфективність застосування заохочувальних балів для підвищення мотивації у процесі професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механікиIncentive points as a means of increasing motivation in the process of professionally oriented foreign language training of future specialists in applied mechanicsArticleС. 732-742https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-10(38)-732-742378.1470000-0003-3683-099X0000-0003-3297-8284