Жигалкевич, Жанна МихайлівнаРублюк, Аліна Олегівна2024-09-262024-09-262024Рублюк, А. О. Розвиток комунікаційної політики медичного центру на основі впровадження ІТ продуктів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Рублюк Аліна Олегівна. - Київ, 2024. - 131 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69304Дипломна робота на тему «Розвиток комунікаційної політики медичного центру на основі впровадження ІТ продуктів» складається з 105 сторінок основного тексту, включає 21 таблицю, 20 рисунків та 5 додатків. Метою дипломної роботи є вивчення теоретичних основ та розроблення практичних рекомендацій щодо розвитку комунікаційної політики компанії на основі впровадження ІТ продуктів. Об’єкт роботи – комунікаційна політика. Предмет роботи – теоретичні та практичні підходи щодо розвитку комунікаційної політики на основі впровадження ІТ продуктів. База дослідження – медичний центр «Mediland». Методи дослідження. У роботі використані наступні методи: структурно-логічний метод для формування методології здійснення маркетингових досліджень; метод синтезу та аналізу для проведення ситуаційного аналізу; економіко-статистичний метод для оцінки ринку естетичної медицини та оцінки позицій компанії серед конкурентів; статистичні методи дослідження числових даних для обробки результатів проведення кабінетних та польових досліджень. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження мають як науковий, так і прикладний характер. Робота може бути використана МЦ «Mediland» для розвитку комунікацій. За результатами дослідження опубліковано: Рублюк А.О., Жигалкевич Ж. М. Актуальність впровадження ІТ продуктів у маркетингові комунікації. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 236 с. [50, с. 99].131 с.ukкомунікаціїкомунікаційна політикарозвитокрозширеннямаркетингові дослідженняринок естетичної медициниcommunicationscommunication policydevelopmentexpansionmarket researchaesthetic medicine marketРозвиток комунікаційної політики медичного центру на основі впровадження ІТ продуктівBachelor Thesis