Головко, Ольга АнатоліївнаБондаренко, Юлія Валентинівна2023-09-012023-09-012023Бондаренко, Ю. В. Проєкт ребрендингу магазину аналогової фотографії : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Бондаренко Юлія Валентинівна. – Київ, 2023. – 50 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59719Об’єктом дослідження є магазин аналогової фотографії «Fotovramke», предмет дослідження – особливості створення ребрендингу, його елементи, завдання та цілі, мета дослідження полягає у створенні проєкту ребрендингу для магазину аналогової фотографії «Fotovramke», яка ефективно вплине на підвищення впізнаваності та прибутку і створить позитивний імідж компанії. Дипломний проєкт складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. У першому розділі розкриті поняття ребрендингу, описані основні етапи його проведення, інструменти, передумови ребрендингу та його основні складники. У другому розділі проаналізовано особливості айдентики та контенту магазину та проведено аналіз основних конкурентів. У третьому розділі проаналізовано цільову аудиторію магазину та створено проєкт ребрендингу для «Fotovramke».50 с.ukаналогова фотографіябрендконкурентоспроможністьконцепціялоготипмагазинмаскотпозиціюванняПроєкт ребрендингу магазину аналогової фотографіїBachelor Thesis