Юхименко, Т. В.Шульгіна, Л. М.2015-09-012015-09-012012Юхименко Т. В. Застосування сучасних інструментів маркетингу у просуванні продукції банкнотно-монетного двору / Юхименко Т. В., Шульгіна Л. М. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 199 Кбайт). – 2012. – Вип. 6. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12358ukсучасні інструменти маркетингупросування продукціїмаркетингова програмасоціальні мережіЗастосування сучасних інструментів маркетингу у просуванні продукції банкнотно-монетного дворуModern marketing tools in product promotion of banknote printing and minting worksArticle659:339