Киричок, Андрій Петрович2019-12-122019-12-122017Киричок, А. П. Теорія та практика створення сучасної моделі освіти у галузі PR [Електронний ресурс] : монографія / А. П. Киричок ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 920,81 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2017. – 236 с. – Назва з екрана.978-966-622-806-5https://ela.kpi.ua/handle/123456789/30355Розглянуто основні теоретичні й практичні підходи до дослідження підготовки фахівців зі зв’язків із громадськістю. Проаналізовано особливості історичного розвитку освіти в галузі PR. Визначено основні проблеми та недоліки вітчизняного й закордонного сегмента освіти у галузі PR. Проведено експертне дослідження PR-освіти в Україні та з’ясовано основні напрями її покращення. Здійснено компаративний аналіз вітчизняних і закордонних програм підготовки фахівців зі зв’язків із громадськістю й визначено основні принципи побудови освітніх програм у галузі PR. За допомогою методу онлайн-опитування з’ясовано основні практичні методи й підходи до питання освіти за фахом зв’язків із громадськістю, а також оптимальне співвідношення теоретичної та практичної частини освітньої підготовки. Висвітлено особливості використання менторського підходу під час підготовки фахівців із PR. Досліджено особливості інтеграції методу кейсових завдань, методу практичних завдань та методу ділових ігор у процес підготовки фахівців зі зв’язків із громадськістю. На основі принципів послідовності, системності й неперервності визначено нову трирівневу модель підготовки фахівців зі зв’язків із громадськістю. Для науковців, фахівців зі зв’язків з громадськістю, управлінців освіти в галузі PR.ukpublic relationsзв’язки з громадськістюPR-освітапідготовка PR-фахівцівТеорія та практика створення сучасної моделі освіти у галузі PRBook236 с.378:659.4