Шульгіна, Л. М.Колайдо, О. О.Shulgina, L. M.Kolaydo, O. O.Шульгина, Л. М.Колайдо, Е. А.2017-07-102017-07-102013Шульгіна Л. М. Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 242–247. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20025ukміжнародний маркетингвнутрішній маркетингпринципи маркетингової діяльностіфункції маркетингуinternational marketinginternal marketingprinciples of marketingfunctions of marketingмеждународный маркетингвнутренний маркетингпринципы маркетинговой деятельностифункции маркетингаТеоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваTheoretical and methodological foundations of international marketing in the system of international management companyТеоретико-методические основы маркетинга в системе управления внешнеэкономической деятельностью предприятияArticleС. 242-247