Завгородня, О. В.Писаренко, Н. Л.2018-10-032018-10-032018Завгородня, О. В. Використання інструментів інтернет маркетингу в туризмі на прикладі туристичної компанії «TUI» в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Завгородня, Н. Л. Писаренко // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 539 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24646ukтуристична фірмаІнтернет-маркетингкорпоративний сайтрекламатрафікунікальний відвідувачпоказник відмовtourism companyInternet marketingcorporate websiteadvertisingtrafficunique visitorrefusal rateВикористання інструментів інтернет маркетингу в туризмі на прикладі туристичної компанії «TUI» в УкраїніUse of Internet Marketing Instruments in Tourism by an Example of Tourism Company «Tui» in UkraineArticle339.138