Граділь, А. А.Діброва, Т. Г.2018-03-222018-03-222016Граділь А. А. Теоретичні та практичні аспекти розроблення слогану в стратегії позиціонування [Електронний ресурс] / Граділь А. А., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 383 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22476ukслоганфірмовий стильпозиціонуванняслоган корпоративної маркислоган товарної та торгової марокімідж маркиslogancorporate identitypositioningcorporate brand sloganslogan commodity and trade marksbrand imageфирменный стильпозиционированиеслоган корпоративной маркислоган товарной и торговой маркиимидж маркиТеоретичні та практичні аспекти розроблення слогану в стратегії позиціонуванняTheoretical and practical aspects of slogan development in positioning strategyТеоретические и практические аспекты разработки слогана в стратегии позыционированияArticle339.138