Язвінська, Надія ВікторівнаБаб’як, Анастасія Андріївна2023-09-082023-09-082023Баб’як, А. А. Розроблення програми лояльності ТМ «Buromax» на ринку України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Баб’як Анастасія Андріївна. - Київ, 2023. - 128 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60061Дипломна робота на тему: «Розроблення програми лояльності ТМ «Buromax» на ринку України» містить 133 сторіноки, додаток, 29 таблиць та 13 рисунків. Актуальність теми. На даний момент, ринкова ситуація досить нестабільна, через російську агресію зменшилася кількість офісів та великих підприємств, які потребували канцелярію для своєї щоденний робот. Також слід зазначити, що торгова марка має досить низький рівень залученості серед клієнтів малих та середніх підприємств. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТМ Buromax на ринку канцелярських товарів України Суб’єкти дослідження: - Цільові споживачі: малі та середні підприємства, які потребують канцелярські товари для своєї роботи Предмет: лояльність споживачів малих і середніх підприємств ТМ Buromax - Попит на ринку канцелярських товарів серед малих і середніх підприємств. - Пріоритети у виборі канцелярських товарів - Аналіз факторів, які впливають на споживчу поведінку - Маркетингова діяльність конкурентів у даному сегменті128 с.ukторгова маркабрендофісна канцеляріяканцелярський ринокРозроблення програми лояльності ТМ «Buromax» на ринку УкраїниBachelor Thesis