Воржакова, ЮліяПодлєсна, Дар’я2023-06-112023-06-112021Подлєсна, Д. Підвищення ефективності бізнес-комунікацій промислового підприємства : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Подлєсна Дар’я. - Київ, 2021. - 82 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56959Дипломна робота на тему: «Підвищення ефективності бізнес-комунікацій на підприємстві» містить 82 сторінки, 12 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 34 найменування. Метою роботи є розгляд теоретичних аспектів та розроблення практичних рекомендацій з підвищення ефективності бізнес-комунікацій на підприємстві в пріоритетних збутових каналах. Об'єктом дослідження є бізнес-комунікацій на підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти удосконалення бізнес-комунікацій в збутових каналах підприємства. База дослідження – ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн». Методи дослідження. Статистичний аналіз, систематизації та узагальнення (для дослідження проблем комунікаційної системи підприємства); фінансовоекономічний аналіз (для дослідження економічного стану підприємства); графічний (для наочного представлення результатів дослідження). Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено проект відео-формату навчання роздрбіних партнерів підприємства, який має на меті підвищення рівня знать в роздрібних торгових точках про продукти компанії для надання партнерами більш якісного сервісу повнолітнім курцям. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів полягає в зростанні кількості курців, що обирають бренд Філіп Морріс Україна, та складає 172 165 млн. грн. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами, для підвищення рівня знань партнерів та відповідного зростання обізнаності споживачів про товари компанії. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн», де було визнано можливість їх практичного застосування.82 с.ukбізнес-комунікаціїзбутова діяльністьвідео-навчанняроздрібна торгівлядіджитальна програматоргові представникиПідвищення ефективності бізнес-комунікацій промислового підприємстваBachelor Thesis