Гусєва, Ірина ІгорівнаВойтих, Крістіна Михайлівна2024-02-122024-02-122024Войтих, К. М. Програмний застосунок аналізу стану водія під час керування транспортним засобом : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Войтих Крістіна Михайлівна. – Київ, 2024. - 113 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64431Актуальність теми. У світі, де автомобільна мобільність є неодмінною частиною нашого життя, кожен день водії постають перед новими викликами і вимогами. Нині, більше ніж будь-коли раніше, дорожні аварії стають нагальною проблемою, що загрожує життю і безпеці наших доріг. Ці аварії, замість того, щоб ставати все рідше, зростають у кількості, і це необхідно визнати. Значна частина цих подій є наслідком недисциплінованості водіїв, недостатньої уваги та реакційності за кермом, а також загальної неуважності. Спостереження за такими аспектами поведінки водіїв та розробка засобів для їх аналізу набувають критичного значення. Саме в цьому контексті постає необхідність в розробці програмного застосунку, який міг би систематично аналізувати стан водія під час керування транспортним засобом. Мета роботи полягає в розробці програмного застосунку, який дозволить аналізувати стан водія під час керування транспортним засобом з метою підвищення безпеки на дорозі. Об’єктом дослідження є процес керування транспортним засобом у різних умовах руху. Предметом дослідження є програмне забезпечення для визначення стану водія під час керування транспортним засобом. Методи дослідження. Теоретичні підходи, такі як аналіз, узагальнення та абстрагування, і емпіричні методи, такі як проведення експериментів, вимірювання, а також аналіз компонентів. Практичне значення полягає у можливості впровадження системи аналізу стану водія транспортного засобу. Збір і аналіз даних про стан водія в реальному часі може слугувати основою для вдосконалення безпеки на дорозі, вдосконалення роботи автотранспорту. Структура та обсяг дисертації. Магістерська дисертація складається зі вступу, шести розділів, висновку, переліку посилань з 25 найменувань, містить 24 рисунків, 9 таблиць. Повний обсяг магістерської дисертації складає 89 сторінки, з яких перелік посилань займає 2 сторінки, додатки займають 23 сторінку.113 с.ukінтерфейс програмування застосунківдорожньо- транспортна пригодаінтерфейс користувачаGPSReact.js.стан водіяПрограмний застосунок аналізу стану водія під час керування транспортним засобомMaster Thesis004.4